Napjainkban a vállalkozásokra, cégekre egyre nagyobb nyomás nehezedik azzal kapcsolatban, hogy működésüket költséghatékonyabbá, irodai munkafolyamataikat egyszerűbbé, környezettudatosabbá tegyék.
A Digistar Kft. nyomtatás optimalizálási megoldásaival drasztikusan csökkennek és tervezhetővé válnak a költségek, valamint emelkedik a rendelkezésre állás. Print monitoring szoftver segítségével megvalósul a költségkontroll, a kártyás vagy pin kódos felhasználó azonosítás, nyomon követés és korlátozás, miközben a felhasználói támogatás gördülékeny a folyamatos helyszíni szolgáltatói jelenlét és az eszközmenedzsment szoftver jóvoltából.
A nyomtatás optimalizálás első lépcsője az ügyfél igényeinek minden szempontra kiterjedő megismerése, amelynek során szakértőink felmérik azokat a munkaállomásokat, ahol dokumentum előállítás zajlik (nyomtatás, másolás, faxolás, szkennelés). Valamennyi eszköz gyártmánya, típusa, kora, gyári száma, funkcióinak listája, állapota, valamint aktuális számlálóállása rögzítésre kerül, az eszközöket pedig felvezetik a helyiségek alaprajzaira és egy speciális elektronikus táblázatba.
Az adatok begyűjtése után a megoldási javaslatban meghatározzuk a jelenlegi, egy nyomatra eső átlagos költséget, és leírjuk a jelenlegi folyamatokat, nyomtatási szokásokat, rendelkezésre-állási és technológiai szintet.
Javaslatunkban az ügyfél elvárásainak és adottságainak figyelembevételével leírjuk, hogy a jövőben milyen metódussal, folyamatokkal és technológiával javasoljuk megvalósítani a dokumentum előállítást és kezelést, az milyen előnyökkel járna, valamint azt, hogy az átállással mekkora lenne a várható költségcsökkenés.
A projekt jellemzően az irodai nyomat előállításra terjed ki az irodai eszközök mellett a sokszorosítók, irodai „házi nyomdák” bevonásával. Mivel azonban a Konica Minolta az irodai szolgáltatás mellett digitális nyomdai technológiát vagy szolgáltatást is szállít, ügyfeleink megrendelése kiterjedhet a számlakivonat, ügyféllevél, form és kiadvány nyomtatásra, valamint a szkennelési, digitalizálási, számla vagy/és form feldolgozási és postaszobai megoldásokra is.
A megoldási javaslat elemei az alábbiak:
- Beszállítók, különböző márkák, típusok számának meghatározása
- Jelenlegi és jövőbeni várható költségek meghatározása
- Az optimális jövőbeni géppark meghatározása (arányok, funkciók)
- A jelenlegi eszközpark elemzése, a meglévő gépek felhasználásának lehetősége a konszolidált állapotban
- A kivonásra javasolt eszközök hasznosítására tett javaslat
- Eszközmenedzsment szoftverre tett javaslat (távmenedzsment)
- Print monitoring szoftver használatára tett javaslat (felhasználó azonosítás, korlátozás, költséghelyrebontás stb.)
- Operátori szolgáltatás leírása
- Humán erőforrás szükséglet csökkenés meghatározása
- Dokumentumbiztonsági szint változásának meghatározása
- A jelenlegi és a konszolidált állapotban:
- Eszközkihasználtság meghatározása
- Áramfelhasználás meghatározása
- Nyomatok megoszlása (nyomtató, MFP, színes-ff)
- Egy eszközre jutó felhasználók száma
- Jövőbeni javasolt folyamatok meghatározása (hibaelhárítás, kellékmenedzsment, felhasználó támogatás)
- Javaslatok: pl. fax szerver, fejlett szkennelési opciók, elektronikus dokumentum menedzsment, sokszorosító vagy/és nyomdai szolgáltatás, postaszobai szolgáltatás stb.)
A megoldásban jellemzően a következőket javasoljuk:
- A teljes irodai dokumentum előállítás optimalizációja
- Jellemzően multifunkciós és igény szerint lokális eszközök alkalmazása
- Új eszközök és szoftverek bérlete, vagy azok bekerülése „kommitált” nyomatszám vállalásával
- A lehető legtöbb nyomat átirányítása központi multifunkciós eszközökre
- Az eszközök kihasználtsága 70-80% körül mozogjon
- Egy multifunkciós eszközt optimális számú felhasználó használjon.
- Elérhető legyen színes berendezés, és szkennelési valamint fax funkció is
- Az eszközök teljesítménye igazodjon a felhasználószámhoz, nyomatmennyiséghez, nyomtatási csúcsokhoz és forrás aplikációkhoz
- Költségmenedzsment szoftver használata
- Költségek kimutatása, bontása
- Költségriportok készítése
- Lokális eszközök korlátozása
- Felhasználó korlátozások
- Eszközfelügyeleti szoftver alkalmazása
- Eszközök távfelügyelete
- Hibajelentés figyelés
- Kellékanyag figyelés
- Távoli specifikálási lehetőség
- Emelt szintű szolgáltatási szerződés a megfelelő szolgáltatási szintek elérése érdekében
- A homogenizált, konszolidált eszközpark teljes körű üzemeltetése, mely az alábbi elemeket tartalmazza
- Készletfigyelés, - utánrendelés (toner, fogyó-és kopóalkatrészek)
- Rendszeres karbantartás
- Szerviz
- Távfelügyelet
- Helpdesk
A nyomtatás optimalizálását és a teljes IT géppark nyomtatókkal való összehangolását követően a Digistar Kft. fénymásolók, multifunkcionális berendezések, nyomtatók, dokumentumkezelő rendszerek javításával, szerződéses és eseti karbantartásával is partnerei rendelkezésére áll telephelyén és helyszíni kiszállással is.
Távfelügyeleti szolgáltatásunkkal partnereink hatékony, fennakadásmentes irodai munkáját biztosítjuk. Rendszerünknek köszönhetően 24 órás ügyeleti készenlétet nyújtunk, és bejelentés esetén a lehető legrövidebb időn belül szakképzett kollégát küldünk a hibaelhárítás elvégzésére.